Kingdom of the Mummies
In the shadow of the world’s oldest pyramid, a team of archaeologists led by Dr. Ramadan Hussein uncovers the first Egyptian funeral parlor ever found.
A team of archaeologists led by Dr. Ramadan Hussein discovers a fully intact burial complex beneath the sand. Packed with treasures and world firsts, the site has the potential to reshape what we know about mummification, unlocking secrets forgotten since the age of the pharaohs. Now the team has to investigate every mystery and decode every clue in the first Egyptian funeral parlor ever found.
The team uncovers a priestly tomb that puts them on the trail of a mysterious cult.