Brawn: The Impossible Formula 1 Story
Keanu Reeves tells one of the greatest sagas in Formula 1 history. Through the insights of Ross Brawn and revered racing icons like Jenson Button and Rubens Barrichello, all is revealed in this gripping four-part series. From the formation of Brawn GP see their remarkable journey through strategic manoeuvres and financial trials during an exceptionally competitive era in the annals of the sport.
Keanu Reeves tells one of the greatest underdog stories in Formula 1: The story of Brawn GP.
The teams revolt against Formula 1, and Brawn GP fights to keep its championship dreams alive.
Can Jenson and Brawn GP transform their nightmarish scenario into a remarkable fairy tale ending.