Empire
A sexy and powerful drama about a family dynasty that follows the head of a music empire whose three sons and ex-wife all battle for his throne.
A happy family occasion brings the Lyons back together but no one is able to agree on anything.
Andre and Lucious compete to figure out the direction Empire should be heading in.
Andre makes an important decision about his health, family and career; Devon confronts Tiana.
Lucious looks for a record deal for Yana but gets surprising feedback from the label executives.
As their wedding day arrives, Terri's fears concerning Andre's temper continue to surface.
Lucious continues to run Empire and discovers some of Andre's missteps by way of Kelly Patel.