Push
Being 9 months pregnant is not a beautiful miracle... at least not to Mags, who’s exactly that. Lonely, she seeks advice from a visitor but instead is prodded out of self-pity and pushed towards the acceptance of what is about to become her new normal.
Mags is 9 months pregnant and still hasn’t quite decided if she wants a baby. Faking smiles while feeling inwardly uncertain for the last 38 weeks has been lonely, so she seeks support from a visitor only to find herself being prodded out of self-pity and towards acceptance. Well, she can’t exactly go backwards! PUSH looks at the aspects of pregnancy that are less commonly discussed-- fear, ambivalence, body horror-- and reconsiders grief in the light of a new arrival. It is a unique, tender, and funny take on an incredibly personal journey.