Nazi Megastructures
Nazi Megastructures explores the hidden remains of Hitlers most incredible engineering projects, telling stories of the evil geniuses that designed them and revealing how these structures sparked a technological revolution that changed warfare.
The battle for Saipan is the ultimate test for Japan’s greatest weapon: the warrior mindset.
The Japanese turn their home islands into a fortress to repel American invaders.
Hitler’s final bid to win the war — a surprise winter attack against the Americans.