Ultimate Survival WWII
Survival expert Hazen Audel travels across the globe to relive some of the most extraordinary stories of wilderness survival from World War II.
Retrace the survival journey of 11 American soldiers who escaped a POW camp in the Philippines.
Follow the journey of four American airmen who crash-landed in Australia’s remote Gulf Country.
Retrace the 43-day survival story of a shipwrecked naval officer in the Solomon Islands.
Retrace the journey of an escaped POW who evaded capture on the Nazi-occupied island of Crete.
Retrace the escape of 10 prisoners from a brutal Japanese labor camp in Thailand during WWII.
Retrace the white-knuckle escape of Norwegian commandos who thwarted Hitler’s atomic bomb.