El ciclo Dreyer
Madrid, 1960s. Law student Carlos runs a film club devoted to Dreyer, where romantic tensions unfold. His girlfriend Elena, idealistic priest Santi, and projectionist Julia, secretly in love with Carlos, grapple with shifting beliefs about love, faith, and identity, mirroring a Spain on the brink of cultural transformation.