Battle of Britain 80: Allies at War
In 1940, with Britain on the brink of collapse, salvation came from across Europe. This documentary reveals the untold stories of the French, Czech, and Polish pilots who joined the fight, showing how these Allied heroes were crucial to securing victory in the Battle of Britain.