Eyewitness: D-Day
Five heroes. Five key turning points that changed the course of history during the D-Day landings, told through the words of the people who were there.
One famous day. Five heroes. Five key turning points that changed the course of World War II during the D-Day landings, told through the eyes of the people who made a difference. Using rarely seen archival footage dramatic reconstruction and written accounts from eye witnesses, and personal testimony from five heroes, this is D-Day as never seen before.