Car SOS
Master mechanic Fuzz Townshend and parts-scrounging gear head Tim Shaw set off on a mission to save decaying classic cars for their unsuspecting but deserving owners. The car is taken to the CAR S.O.S. garage and carefully restored to its former glory, leading to the big, surprise reveal! Just a warning these reveals have been known to make grown men weep...
Tim and Fuzz take on a Ford Pop hot rod, a 1950s car jam-packed with modifications.
Tim and Fuzz take on a BMW E30 Alpina, one of greatest cars to come out of the 1980's.
Tim and Fuzz take a trip back in time with a Ford Fiesta XR2, a sporty hatch from the '80s.