Soy Luna
Luna will find out love can make a difference in spite of time or distance when she moves to Buenos Aires, Argentina, with her adoptive parents. As she grows up, she starts meeting people from different places and living new experiences that might bring her closer to her origins. She will learn that passion, friendship and love may help her stay on the path to the life she's always wanted for her.