Ayla and The Mirrors
Ayla, a rich and spoiled girl, suffers a shock after losing her father and is left without memories. With no one to claim her, she arrives at the El Bosque shelter. There she meets Inés and The Mirrors, a dance group. She also discovers a surprising ability: hearing the feelings of others through musical visions. Her aunt Esmeralda keeps a close eye on her to make sure the girl is not a threat to her newly inherited fortune.
Ayla, a rich and spoiled girl, is orphaned after the unexpected death of her millionaire father. She suffers post-traumatic shock that leaves her without memories of her past. While the police try to find out her identity, she is sent to a shelter called El Bosque. There she meets Inés, her new roommate, and The Mirrors, a group of boys and girls from the center with a passion for dancing. With their help, Ayla finds her place and discovers a surprising ability: hearing the feelings of others through musical visions. But not everything will be so easy for Ayla. Her aunt Esmeralda keeps a close eye on her to make sure that the girl is not a threat to her newly inherited fortune.
Ayla, after losing her memory, arrives at the El Bosque shelter, where her new life will begin.
Ayla discovers a clue about her past and a problem arises that complicates The Mirrors' rehearsals.
The Mirrors are looking for ideas to raise funds for El Bosque and get into the Move You.
It is the day of the performance at the mall and The Mirrors are busy with the preparations.
The Mirrors suffer with Valen's training. Ayla and David make plans for their first date.
Tension grows between The Mirrors and their participation in the contest is in danger.
The Mirrors and the rest of the residents of El Bosque prepare a farewelll party for Sami.
Esmeralda orders Eric to boycott The Mirrors so that they fail the exams. Kako faces a dilemma.
The high school celebrates a Gastronomic Festival. The Mirrors receive anonymous love notes.
Yago is focused on preparing for the duel and Ayla wants to help him win over David.