Chicos Del Puerto, Los
Miguel makes the journey that his grandfather, locked up by his own family, cannot. His mission is to go to a funeral and leave an army jacket on the grave of his grandfather's friend. Accompanied by Lola and Guillermo, Miguel leaves that cement island that is his Nazaret neighborhood. He wanders the outskirts of Valencia, looking for a cemetery, and faces a deserted city.