Maestros
After spending 30 years in prison, the elderly gang members of Maestros find themselves repeating old patterns. They target the Las Ventas bullring for their next heist. Will things go as planned?
After spending 30 years in prison, the elderly gang members of Maestros find themselves repeating old patterns. They plan a heist at Madrid’s Las Ventas bullring on San Isidro Day. Will things go as planned?