The Kardashians: An ABC News Special
A series of rare home videos and photos provide an intimate look at the Kardashian family. For fifteen years, America watched as this family shared their private lives with the public through reality TV—redefining celebrity, setting new standards for beauty and dominating pop culture. We explore the family dynamic between the women, the rise of their company, the tension between maintaining privacy and creating a top reality show and how younger members of the family navigate fame differently.