Rescue Dog
Pluto is a rescue dog in the frozen north. But when he tangles with a baby seal, it turns out that he is the one who needs to be rescued.
Rescue dog Pluto sets about to begin his daily patrol when he comes across a seal pup. The seal, wanting to play, steals Pluto's emergency keg, and when Pluto gives chase it is he that ends up needing rescued.