Yo Presidente
This documentary is based on original and personal interviews with Argentinian presidents. They speak directly to the camera about their mandate, their private lives, and the country.
This documentary is based on original and personal interviews with Argentinian presidents. They speak directly to the camera about their mandate, their private lives, and the country. Topics include hyperinflation, terrorist attacks, devaluation and other relevant events experienced by Argentinian society, told with a tone of irony and sense of humor.