Rosa's Wedding
Almost 45-year-old Rosa decides to live for herself and plans a celebration of love to commemorate the new chapter: a marriage to herself. But getting Rosa’s eccentric and overbearing family on board with the changes will put her nascent sense of self-love to the test.
In this Spanish comedy, when an almost 45-year-old Rosa realizes that she has spent her entire life trying to please others, she decides to block out the naysayer s and take control. To mark this new chapter, Rosa plans a unique celebration of love: a wedding where she’ll marry herself. Unfortunately, Rosa comes to see that her father, her brothers, and her daughter have plans of their own, and that changing directions isn’t easy when it’s not in the family playbook. Getting married, even to herself, will be the biggest challenge of her life.