Planet Sex
Cara is an actress, one of the world’s most photographed people and an award-winning LGBTQ+ icon. On this immersive journey, she puts her mind and body on the line in search of answers regarding human sexuality, its joys, mysteries, and constantly changing nature. In every episode, she shares her own personal experiences.
Cara is an actress, one of the world’s most photographed people and an award-winning LGBTQ+ icon. On this immersive journey, she puts her mind and body on the line in search of answers regarding human sexuality, its joys, mysteries, and constantly changing nature. In every episode, she shares her own personal experiences. Uniquely unfiltered and authentic, there’s no limit on how far Cara’s willing to go to explore what makes us all human.