Black '47
One man's ruthless pursuit of justice plays out against the darkest chapter of Irish history in this riveting revenge thriller. When he discovers that his mother has died of starvation and his brother has been hanged by the British, something snaps, sending Feeney on a relentless quest to get even with the powers-that-be who have wronged both his family and his country.