New York Stories
Three points of view on life in the big city - "Life Lessons" is about a man who uses his success to lure beautiful women. "Life Without Zoe" is about a world-renowned flutist. "Oedipus Wrecks" is about a New York lawyer with a possessive mother.
Get ready for a wildly diverse, star-studded trilogy about life in the big city. One of the most talked about films of the year, NEW YORK STORIES features the collaboration of three of America's most popular directors, Martin Scorsese, Francis Coppola and Woody Allen.