The Longest Ride
Based on the bestselling book by master storyteller Nicholas Sparks, this romantic drama centers on a young couple who make a fateful connection that changes their lives forever.
Based on the best-selling book by master storyteller Nicholas Sparks, The Longest Ride will make you believe in true love. When Luke (Scott Eastwood), a former champion bull rider attempting a comeback, meets Sophia (Britt Robertson), a college student preparing for her dream job in New York, they embark on an extraordinary — yet uncertain — romantic journey. As conflicting paths test their budding relationship, Luke and Sophia make a fateful connection with Ira (Alan Alda), whose heartwarming memories of his own marriage inspire the young couple and change their lives forever.