LEGO Star Wars: Rebuild the Galaxy – Pieces of the Past
Sig, Jedi Bob, Yesi, Servo, and the villainous Dev return and must face off against a new enemy — the powerful and mysterious Solitus. Our heroes will make unlikely alliances as they traverse new and dangerous parts of the hilariously mixed-up galaxy in an effort to stop the growing threat Solitus poses to all they hold dear.
In this four-part sequel series, Sig, Jedi Bob, Yesi, Servo, Dev, and more all return to face the growing threat of Solitus, a powerful and mysterious new adversary released from the confines of Forcehold — a dimension of leftover LEGO pieces that have been torn away from rebuilt galaxies of the past. As they traverse new and dangerous parts of the hilariously mixed-up galaxy, our heroes, and even some villains, will have to make uneasy alliances and learn to come together or face total annihilation at the hands of Solitus.