LEGO Star Wars: Rebuild the Galaxy
The entire Star Wars Galaxy gets completely mixed up when an ordinary nerf-herder, Sig Greebling, unearths a powerful artifact from a hidden Jedi temple. He finds himself thrust into adventure in a new, wondrously wild and twisted version of the galaxy where good guys are bad, bad guys are good, and the fate of all depends on Sig becoming the hero who can put all the pieces back together.