Rise Up, Sing Out
Rise Up, Sing Out' is a series of animated, music-based shorts that are designed to provide an inspiring and empowering message about race, culture and community, celebrating differences and providing a framework for conversation. The shorts feature music by Ahmir "Questlove" Thompson and Tariq "Black Thought" Trotter.