Shrek Forever After: The Final Chapter (Fka: Goes Fourth 3d)
Longing for the days when he was a “real ogre,” Shrek signs a deal with Rumpelstiltskin that turns his world upside down in the process. Donkey suddenly can’t remember his best friend, Fiona is now a tough warrior princess, and Puss In Boots is now one very fat cat! Together, they have 24 hours to restore happily FOREVER after.