You Have to Kill Me
A mother has to abandon her past and real identity in seeking justice for his son’s death, arranging a mind-blowing pitfall to trap the murderer. This is a deathmatch between a mother and a father in the name of love. In this delicate but dangerous game, the father will witness his son putting an end to his life and the mother is also putting her own life at risk.
How many regrets can you have in your life? On the night Police Officer Chou is about to propose to his girlfriend, he receives a homicide report at the police station. He follows the line to the mountain area and arrests the murderer Zi-Jian on the spot. Sadly, he finds that the deceased is his girlfriend Kai-Sin. He endures the shock and grief and joins forces with Wang Yu-Ze to investigate the murder. He discovers that Kai-Sin had voluntarily let Zi-Jian kill her and that Zi-Jian is the only son of Speaker Cheng-Wen.