Detective Chinatown 3
Chinatown master detectives Tang Ren and Qin Feng head to Tokyo to solve a mysterious murder case. Joining them are Thai detective Jack and Japanese detective Noda Hiroshi as they attempt to outwit Q, the top ranked criminal mastermind.