Say Yes Again
Lu Yi-jin puts in a lot of effort preparing for a flawless proposal, but his girlfriend turns him down. At that point, Lu Yi-jin wakes up in shock. In fear, he is back at the proposal venue. Once again, his proposal is rejected. Like a curse, Lu Yi-jin keeps revisiting the same morning of his proposal due to repeated rejection. Lu Yi-jin has to go all out to ensure his proposal is accepted.
Lu Yi-jin and his girlfriend, Song Cai-ning have been together for many years. Wanting to surprise his girlfriend, he puts in a lot of effort preparing for a flawless proposal. On an eventful day, when Lu Yi-jin proposes to Cai-ning, he is turned down and his world crumbles.