Master
Jin Hyunpil, who operates a massive pyramid scheme with his One Network corporation, is investigated by Financial Crimes Unit’s elite detective, Kim Jaemyung. Just when Kim thought he had Jin dead to rights, Jin cleverly uses his shadowy supporters to stay one step ahead of the investigation.
Perceived by society as a schemer and the pyramid godfather, but as a generous benefactor by his followers, One Network’s founder and chairman, Jin Hyunpil, is a complex character who controls massive funds by dealing with powerful figures in Korean congress, media and court. Financial Crimes Unit’s Capt. Kim Jaemyung has been investigating Jin’s exploits and is ready to strike. On discovering that Jin’s scheme was hatched by software genius Park Janggun, Kim takes Park into custody. Park now has to choose between his loyalty to Jin and the threat of going to jail. He realizes he could turn this predicament around for his benefit and take off with a lot of money. But Jin is tipped off about a mole within his organization and searches desperately for the traitor.