The Beast Stalker
Sergeant Tong Fei gets into a car accident and accidentally shoots dead the eldest daughter of Prosecutor Ann Gao while pursuing a felon named Cheung Yat Tung. Three months later, Cheung Yat Tung awakens from his coma, and Ann Gao immediately presses charge against him.
With both eyes severely damaged, Hung King is eager to make some money quickly to take care of his paralyzed wife. He thus agrees to abduct the younger daughter of Ann Gao as a leverage to make her drop the case against Cheung Yat Tung. Facing the dilemma, Ann Gao persistently refuses guilt-ridden Tong Fei’s offer to help. Tong Fei nevertheless tracks down the whereabouts of Hung King, and further uncovers how the car crash has changed the fates of three persons.