The Trough
Yu Chau is an undercover cop who has been so deep that he starts to believe only drastic measures can bring about justice. In an operation, his reckless action causes the death of his colleague. He thus banishes himself from the force. Upon his return, he teams up with fellow police officers, Jim and Jackie, in an operation to catch the mysterious criminal mastermind known as the Boss.
As an undercover cop, Yu Chau has successfully infiltrated many gangs under the leadership of Jim. However, he’s been so deep that he starts to believe only drastic measures can bring about justice. In an operation, his reckless action causes the death of his colleague. He subsequently banishes himself from the force.