Enter the Fat Dragon
Fallon Zhu is a model policeman with a high rating of crime-solving, but his character keeps him from getting promoted. Coping with his breakup from fiancee Chloe, he binge-eats and balloons to 110 kilograms in half a year. Hoping to give him room to relax, his superior sends Fallon on a light mission of escorting prisoners to Japan.
Fallon Zhu is a model policeman with a high rating of crime-solving, but his character keeps him from getting promoted. Because of this, his fiancee Chloe breaks off their engagement and he copes with depression by binge-eating. Half a year and 110 kilograms later, Fallon is given the simple task of escorting prisoners to Japan by his superior. He runs into a big mess and meets Thor and others who help him. Problem snowballs as he makes a dash for truth that even implicates his good friends around him!