Pixie Hollow Games
Rosetta and new arrival Chloe band together to try to break the garden fairies’ legendary losing streak against the storm fairies, Rumble and Glimmer, who are vying for their fifth Pixie Hollow Games championship.
Join Tinker Bell and her friends as they compete in the fairies' annual sports spectacular, the Pixie Hollow Games. Clank and Bobble call the action as Rosetta and new arrival Chloe band together to try to break the garden fairies' legendary losing streak, but they'll have to face off against the storm fairies, Rumble and Glimmer, who are vying for their fifth championship ring. Will Rosetta's team once again feel the sting of defeat or will they discover that there is more to a garden fairy than just a pretty face? The event is about to begin. Who will you root for?