Join Alice as she falls into the madcap world of Wonderland and meets extraordinary characters including Tweedledee and Tweedledum, the Mad Hatter, the Queen of Hearts, and the frantically late White Rabbit.
Join Alice as she chases the White Rabbit into a topsy-turvy world that gets "curiouser and curiouser" as her fantastical adventures unfold. Meet the Mad Hatter, March Hare, Tweedledee & Tweedledum, the Cheshire Cat, the Queen of Hearts and more unforgettable characters, all set against a backdrop of awe-inspiring splendor.