Parody, Animation
The Three Mouseketeers work together must find different ways to evade the traps Katt sets for them.
In their quest for survival, the Three Mousketeers continually outwit Captain Katt. While he is in pursuit of them, the mice get mixed up in a collection of bottles that serve to increase their number, confusing Captain Katt and causing him to be caught in his own traps.