Donald's Golf Game
Donald’s exhibition of his golfing ability to his nephews is defeated by their constant tricks, including sneezes, trick clubs, and a grasshopper trapped inside a golf ball.
Donald Duck tries to exhibit his golfing ability to his nephews only to have them tease him with sneezes, noises and "trick" clubs. Finally, they put a grasshopper in a ball and it "jumps" all over.