The Bodyguard
The film follows a retired bodyguard who settles in a dark and unknown corner of the world. Suffering from the beginnings of dementia, he is befriended by a young girl whose life is threatened when her father falls in with the local crime world. When the girl and her father disappear, the bodyguard must call upon his long-forgotten skills to save the life of his young friend.