Animation, Musicals
Red Riding Hood is accompanied by Fiddler Pig and Piper Pig as she takes a shortcut through the forest to deliver food to her sick grandmother.
Not listening to the advice of Practical Pig, Red Riding Hood, Fiddler Pig and Fifer Pig take a shortcut through the forrest to Grandmother's house. Along the way, they run into the Big Bad Wolf disquised as Goldilocks the Fairy Queen. After escaping, Red Riding Hood finally makes it to Grandmother's house only to find The Big Bad Wolf has beaten her there. Fortunately, with the help of the Three Little Pigs, the wolf was defeated once again!