Tales From the Occult: Ultimate Malevolence
Tales From The Occult: Ultimate Malevolence, produced by John Chong and Mathew Tang, and directed by Lee Chi Ngai, Peter Lee, and Pater Wong, features three short films, Killing Me Softly, No Way Out, and Memento Mori, revealing the most terrifying and ugly side of human nature. The final chapter of Tales From The Occult is unpredictable, where life and death are just a thought away!