A Boyfriend for My Wife
In spite of her constant nagging and negativity, El Tenso can’t bring himself to divorce his wife, Tana. Instead, he takes a friend’s wayward advice: hire the professional ladies man, Cuervo Flores, to tempt Tana away from her marriage.