Mom’s Boyfriend
Leonardo, an optimistic travel agent, falls in love with Lucía, a mother who is rebuilding her life. To win over her children, he joins them as a babysitter on a trip to Patagonia where everything gets complicated: an escape artist dog, a son in emergency mode, and a daughter determined to make him suffer are just some of the things they will have to overcome in this fun adventure.