Eenie Meanie
“Eenie Meanie,” an irreverent high-speed thriller, follows a former teenage getaway driver who is dragged back into her unsavory past when a previous employer offers her the chance to save the life of her chronically unreliable ex-boyfriend. “Eenie Meanie” is written and directed by Shawn Simmons and stars Samara Weaving as the titular character Edie, also known as Eenie Meanie.
“Eenie Meanie,” an irreverent high-speed thriller from 20th Century Studios, is an original film that follows a former teenage getaway driver who is dragged back into her unsavory past when a previous employer offers her the chance to save the life of her chronically unreliable ex-boyfriend. “Eenie Meanie” is written and directed by Shawn Simmons and stars Samara Weaving as the titular character Edie, also known as Eenie Meanie. The film also stars Karl Glusman, Jermaine Fowler, Marshawn Lynch, Randall Park, with Steve Zahn and Andy Garcia. The producers are Rhett Reese, Paul Wernick, and Marty Ewing.