Abducted
Still deeply saddened his wife’s death, U.S. military veteran Dane Hunte (Daniel Joseph, Meghan Markle: An American Princess, Supergirl, G.I. Joe: The Rise of Cobra) works as a truck driver to support his young daughter, Eden (Trinity Valenzuela, Chicken Girls) while his brother-in-law, Todd (Michael Urie, Ugly Betty , The Hyperglot, The Decoy Bride) looks after the child. One night at Todd’s, Eden is kidnapped during a violent home invasion robbery. The Police are brought in and the tenacious Detective Fini (Scout Taylor-Compton, Halloween, Halloween II, The Runaways) is assigned to the case and begins tracking down leads. As the hours tick by and no suspects are taken into custody, Dane decides to take matters into his own hands. Unencumbered by the law, he follows clues into the city’s criminal underbelly and finds himself closing in on the perpetrators. The two investigations become entwined in a heart-pounding race against the clock to save Eden and serve justice to those responsible for the kidnapping.