Thor: Love and Thunder
In Marvel Studios’ “Thor: Love and Thunder” the God of Thunder teams up with King Valkyrie, Korg and ex-girlfriend-turned-Mighty-Thor Jane Foster to take on a galactic killer known as Gorr the God Butcher.
Marvel Studios’ “Thor: Love and Thunder” finds the God of Thunder on a journey unlike anything he’s ever faced – one of self-discovery. But his efforts are interrupted by a galactic killer known as Gorr the God Butcher, who seeks the extinction of the gods. To combat the threat, Thor enlists the help of King Valkyrie, Korg and ex-girlfriend Jane Foster, who – to Thor’s surprise – inexplicably wields his magical hammer, Mjolnir, as the Mighty Thor. Together, they embark upon a harrowing cosmic adventure to uncover the mystery of the God Butcher’s vengeance and stop him before it’s too late.