We'll Be Fine
Aktan and Lal fall uncontrollably in love during an unexpected period of their lives. Despite every impossibility, they cannot resist each other. They do not understand what lies beneath this pull or why they cannot break away, even when they clash. Yet love will teach them who they are as their passionate bond becomes a turbulent inner journey filled with fragility, hidden emotions, and pain.
At a time in their lives when they least expect it, Aktan and Lal find themselves facing a love they cannot control. Despite all their differences and impossibilities, they feel an irresistible attraction. As two people from different worlds, they fall under the spell of an unending love and begin to rediscover both themselves and one another. This relationship becomes as enchanting as a romantic tale, yet also a turbulent and shaking inner journey. Their love turns into a mirror reflecting fragilities, regrets, suppressed emotions, and burdens from the past. Together, they will realize that perhaps only love can teach us who we truly are.
Lal and Aktan meet at a party. The unusual pull between them will rock both their lives forever.
Lal and Aktan are happy at first, but jealousy breaks the spark and forces them to face reality.
Lal gets jealous of Aktan’s new hire, Hare. A crisis erupts on Lal and Aktan’s anniversary.
Lal and Aktan deal with heartbreak in different ways, yet neither of them can forget the other.
Lal and Aktan reunite, but just as things go well, the shadow of the past shakes their love again.
Under the weight of their love, Aktan and Lal blame each other, and Lal brings up a wild proposal.
Aktan and Lal finally figure out what keeps them together and what will break them apart.