Captain Marvel
Marvel Studios’ Captain Marvel takes you on a spectacular adventure from the 1990s, tracing the path of Carol Danvers as she becomes one of the universe’s most powerful heroes. When a galactic war reaches Earth, she meets young agent Nick Fury at the center of a maelstrom, leading to her ultimate destiny as an Avenger!