Mufasa: The Lion King Sing-Along
Sing along as the epic tale of the Pride Land’s beloved king is revealed. Tumble about to “I Always Wanted a Brother” with Mufasa and Taka. Channel your inner villain with Kiros in “Bye Bye.” And discover the beauty of “Milele” with Afia and Masego. Follow the on-screen lyrics to these songs and more with the Sing-Along Version of “Mufasa: The Lion King.”