Who Framed Roger Rabbit
When Toontown's owner is found murdered, all fingers point to cartoon superstar Roger Rabbit. With nowhere else to turn—and the sinister, power-hungry Judge Doom hot on his tail—Roger begs the Toon-hating detective Eddie Valiant to find the real evildoer. But the plot thickens as Eddie uncovers scandal after scandal and realizes the very existence of Toontown is at stake!
It's 1947 Hollywood, and Eddie Valiant, a down-on-his-luck detective, is hired to find proof that Marvin Acme, gag factory mogul and owner of Toontown, is playing hanky-panky with femme fatale Jessica Rabbit, wife of Maroon Cartoon superstar Roger Rabbit. But when Acme is found murdered, all fingers point to Roger, and the sinister, power-hungry Judge Doom is on a mission to bring Roger to justice. Roger begs the Toon-hating Valiant to find the real evildoer, and the plot thickens as Eddie uncovers scandal after scandal, realizing that the very existence of Toontown is at stake. "Who Framed Roger Rabbit," with its cutting-edge blend of live action and animated characters, is deliciously outrageous fun.