Action and Adventure, Animation
Toaster and the gang discover their new animal pals from the veterinary hospital are about to be sent to a testing laboratory.
When Toaster and the gang spark friendships with the playful animals at the veterinary hospital, they soon discover their new pals are about to be sent to a testing laboratory. Through teamwork—and combined voltage—they embark on a hilarious rescue mission to save all the animals, including Sebastian, a wise monkey, and Maisie, a doting mother cat with kittens.